Pages

Wednesday, April 1, 2009

thanah hilwah ya ukht! ^23^


BismiLlahi wal hamduliLlah...


bulan 3 berakhir, masuk bulan 4.. pejam celik, dh nak abes sem. bulan 4 dh start final exam. huh! terlalu pantas... sedar tak sedar aku dh berada dipenghujung pengajian. sem depan dh sem 7.. (^_^)


gembira or sedih ???


...no feeling...


tetapi, realitinya..aku sudah mula memikirkan hal ini. apabila melintasi kawasan kampus, aku dibayangi kenangan sem lalu.. bersama2 sahabat, menjalani aktiviti persatuan, suasana meeting dll.. pengalaman yg tidak boleh dibeli..

hari ini sepatutnya merupakan meeting terakhir persatuan. bermakna, tak lama lagi aku akan melepaskan jawatan Naib Presiden PPI utk sesi 08/09. insyaAllah, akan ada org yg hebat utk menyandang jawatan ini kelak sekaligus memperbaiki segala kelemahan yg aku tinggalkan..


..rase mcm 'speechless'.


mungkin dh lame tak menulis. act, motif utama penulisan kali ni sebenarnya nak wish birthday seseorang.. my sis! kak matun..(^_^) ..minta maaf kak, dh lewat benar nih! tapi still nak wish.. didoakan akak success selalu dalam ape jua bidang yg diceburi.. jgn lupe kenangan lalu.. 'mopiko'..hehe.. dan moga dapat jodoh yg baik. (ameen).


teruskn berdebat! ..


Thanah hilwah ya Ukthi habibah '19 Mac 1986'-

welcome to the club ^23^


No comments: