Pages

Saturday, January 10, 2009

1430h~


Assalamu'alaikum w.b.t...


salam tahun baru 1430h.

hari ni 14 muharam 1430h, aku baru berkesempatan nak post entry untuk ucap selamat tahun baru kepada semua.. banyak tanggungjawab yang menuntut untuk dilunaskan. hari ini, Allah bagi kesempatan + ruang untuk 'rest' sekejap dari kesibukan kerja. alhamdulillah.. 'rest' tapi minda still kena jalan..

ternyata tahun 2009 ini bakal menjanjikan 1001 laluan yang mencabar dalam kamus hidup aku.. masa dirasakan semakin singkat.. hari demi hari, aku lalui dengan suasana yang berbeza. itulah ketentuan dariNYA.. DIA berkuasa untuk mengangkat seseorang keluar dari kepompong kejahilan kepada darjat kemuliaan.. disucikan segala dosa-dosa lalu.. sungguh, Allah mempunyai perancangan yang cukup 'indah' untuk hambaNYA..
banyak mana pun taklifan yang diberikan, DIA lebih mengetahui kemampuan kita..kerna kita adalah hambaNYA.." .

diakhir bulan disember, aku terfikir untuk menutup blog nih.. perancangan yg dtg tiba2.. kalau ikutkan sebelum ni, aku pernah ade dua blog dan satu fotopages.. semuanya dah tutup. blog ni merupakan blog pertama yang lame bertahan.. jangka hayat die panjang sket dari yg lain.. mungkin sbb aku dh decorate cantik2..jadi, sayang la kalau tutup tiba2.. ape2pun, hajat tu terpaksa di'hold'kn dulu.. mungkin dilain hari.. atau mungkin tak tutup terus.. ^_^..


untuk entry ni, aku tak berhajat nak membebel panjang.. cuma nak menghargai pemberian dari sahabt blogger.. zicry. dia suh tuntut card dan award.. jadi sekarang, aku dh tuntut.. syukran ye! kepada kak tera, pleasa give ur link back.. taktaula kenapa shoutbox tu buat perangai.. tiba2 hilang msg yg baru2.. tak dapat nak bukak blog kak tera, jadi takdpt la nak tuntut kad..

nanti bagi lagi sekali ye.. ^_^

akhir kalam, asif 'ala kulli hal..moga hari ini adalah lebih baik dari semalam.. dan esok adalah lebih baik dari hari ini.. doakan kejayaan aku dalam kehidupan dunia dan akhirat.. kullu am wa antum bikhoir .. jumpa lagi, insyaAllah..





p/s: dalam blog ni, ade dua panggilan yg digunakan.. kdg2 'aku', kdg 2'ana'.. megikut kesesuaian dan keselesaan penulis.. harap maklum.




No comments: