Pages

Monday, December 1, 2008

mabruk!


BismiLlahi wal hamduLillah...
finally, aku kembali menulis kt 'laman sesawang' ni setelah agak lame aku biarkan ia 'sepi' tanpa entry. banyak benda yg nak kena setle.. banyak tanggungjawab yg menanti untuk dilunaskan, dh takbleh main2...MySpace

saat aku menulis, hujan tgh lebat kat luar rumah.. dah dua tiga hari sejak aku balik. semalam baru sempat nk tgk air bah.. air dh naik sampaikan jalan pun dh tenggelam. nilh fenomena biasa bile tiba musim tengkujuh.. laman depan rumah aku pun dh mule tenggelam, tahun ni teruk sket.. dh lame tak banjir mcmni. hari ni hujan memang tak berenti, dari pagi sampaila petang.. mendung je, bile tgk jam..mcm takpercaye hari still siang.. (^_~).


...............................MySpace ...................................
act. entry kali nih cuma nk wish;

selamat pengantin baru
especially 4~
kak nurul & pasangan
kak noraida & pasangan
kak jue & pasangan
moge baitul da'wah yang terbina ini dapat menguatkan lagi keberadaan antum dalam saff perjuangan... binalah keluarga yg penuh dengan 'sakinah, mawaddah & rahmah'.


No comments: