Pages

Thursday, December 10, 2009

start again~




Alhamdulillah, dalam musafir hari ni aku dipertemukan dengan sebuah bacaan yg menarik. cuma mengambil masa beberapa ketika untuk dihabiskan. 75 mukasurat. simple dan bermanfaat aku kira. sesuai untuk segenap lapisan.. bukan hanya terhad bagi yg ingin mendirikan rumahtangga.=)
olahan isi, bleh tengok link nih click.

pinjaman sementara dari owner 'zinera'. syukran. hari nih, seharian kami keluar bersama, dari pagi sampai la lewat petang. santai seketika di Pantai Chendering setelah berpenat lelah di bandar KT..  ^_^
 
moga2 sedikit sebanyak aku dapat ringankan beban dia. 
menghilangkan segala tekanan yg dialami..
memberi apa yg terdaya..dan termampu.

insyaAllah..
 
..sekali lagi, tercipta satu langkah baru.. just wait and see =)

 
 

3 comments:

Pemuda@gamA said...

Em..dah baca.

Kalaulah semua BD boleh jadi macam tu, Islam boleh tertegak dengan cepat.

zinnirah_azzahraa@yahoo.com said...

salam dr pantai chendering @pntai pandak..

wah cepat benar kuar entry pasai buku dan percutian ni
ada hidden agenda upenye ye..mcmnalah ana nak bls kerja baik nti..
ya Allah bahgiakan dia dunia akhirat MU..
ana yakin 'albanna' nti akan muncul ;) (blh gelar albanna ke?sbb br hbis bc buku hasan albanna kn..kehkeh)
nti maap ye ad kurang mn2 spjg berteduh d 'tratak usang'..
gumbira berbicara dr ht ngan nti ;)
ilalliqa' fi stesn bus..
chow chin chow~

khaulah mujahidah said...

pemuda@gama : erm, mudah-mudahan BD bergerak ke arah itu..

Zinnirah :

=) sepantas kilat kan.. hehe, pinjam nama blog kak rus.
syukran atas doa.. moga senantiasa dalam rahmatNya.
albanna pun blh la. kalau tak kt cni, jumpe kt 'sana'..kn?
'tratak usang' tu dh mcm rumah ana, kalau cuti wajib p..hehe, nanti jemput la lagi..environment rumah nti best!

k, jumpe lagi mlm ni di stesen bas. insyaAllah..

trip to kedah~:)